The other world.
The other world.
The other world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een andere wereld, waar je alleen kunt komen, wanneer je het gelezen hebt.
 
IndexHomeZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De heide

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

De heide       Empty
BerichtOnderwerp: De heide    De heide       Emptyzo jan 09, 2011 11:49 pm

Op de hei zul je schapen zien, vele schapen. Deze worden hier gehouden om het groen op te eten, dat tussen de heideplanten groeien en om zo nu en dan geslacht te worden. Schapenvlees is niet veel waard, waardoor er vaak niet op gejaagd wordt. De heide is erg uitgestrekt en een oude, omgevallen boom is een perfecte plek om de omgeving te bekijken.

Maximaal 7 personen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

De heide       Empty
BerichtOnderwerp: Re: De heide    De heide       Emptyzo jan 09, 2011 11:56 pm

Met mijn handen in mijn zakken liep ik de heide op. Mijn weg werd geblokeerd door een aantal schapen, die ik hardhandig aan de kant duwde. Mijn ogen waren tot spleetjes geknepen, terwijl ik tussen de schapen tuurde. Mijn schaap, althans dat vond ik, was weg. En ik vermoedde dat ik wist dat hij de volgende dag op de markt te vinden was. Mijn kaken verstrakten terwijl ik verder liep en ik mezelf verwonderde over de gruwelen van de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-12-10

De heide       Empty
BerichtOnderwerp: Re: De heide    De heide       Emptyma jan 10, 2011 12:30 am

Ik hoorde schapen bleren en ik zette snel een stap richting het geluid. Ik zag een meisje de schapen hardhandig wegduwen, alsof ze iets zocht. Haar rode haar stak hard af van de omgeving en ik voelde een verlangen naar zulk haar. Ik zette de gedachten van me af en liep verder en het geluid van de schapen vervaagde beetje bij beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

De heide       Empty
BerichtOnderwerp: Re: De heide    De heide       Emptyma jan 10, 2011 12:41 am

Toen pas viel me op dat ik weer niet alleen was. Alweer merkte ik eerst de onbelangrijke dingen op en daarna pas hetgene dat er echt toe deed. Ik staarde naar het meisje en bleef stil staan, terwijl ik haar in me op nam. Haar blonde haren hadden het model waar ik alleen maar van kon dromen. Aarzelend legde ik mijn hand op de schapenvacht en beet op mijn onderlip. Jimmy, dat was de naam dat ik mijn schaap had gegeven, was zoals ik al had gedacht weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-12-10

De heide       Empty
BerichtOnderwerp: Re: De heide    De heide       Emptyma jan 10, 2011 12:49 am

Ik liet de schapen en het meisje achter me en liep verder de hei op. Het gemekker werd met elke meter zachter en iets later bleef ze stil staan en draaide zich om. Mijn blik gleed over het landschap heen en ik glimlach kort. Alles hier wees op rust, zoals de meeste plekken. Veel mensen kwam je niet tegen en de mensen die je tegenkwam waren net zo stil als jij bent. Niet dat ik er problemen mee heb. Ik zelf ben net zo stil en afwachtend als negen van de tien mensen in the other world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De heide       Empty
BerichtOnderwerp: Re: De heide    De heide       Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De heide
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The other world. :: Het RPG. :: Omgeving.-
Ga naar: