The other world.
The other world.
The other world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een andere wereld, waar je alleen kunt komen, wanneer je het gelezen hebt.
 
IndexHomeZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kennis maken.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Leah

Leah


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 20-12-10

Kennis maken. Empty
BerichtOnderwerp: Kennis maken.   Kennis maken. Emptyzo jan 09, 2011 3:47 pm

Het leek me wel leuk om zo'n topic te hebben, maar neem aan dat de meesten elkaar wel kennen.

Ik ben Laura, veertien jaar en woon in België. Mijn richting is Humane Wetenschappen. Hobby's heb ik niet echt, maar denk er terug aan om gitaar te gaan spelen. Voordien kon ik al wat, maar niet om wauw van te zeggen. Voor de rest luister ik graag muziek, hou ik van schrijven en lezen. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-12-10

Kennis maken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennis maken.   Kennis maken. Emptyzo jan 09, 2011 3:55 pm

Hi ik ben Iris, 14 jaar -over 21 dagen dan- en woon in het kikkerlandje Nederland. Volgend jaar wil ik naar Havo3 en dan Economie en Maatschappij gaan volgen denk ik. Haha Laura ik speelde gitaar maar dat werd niets dus ben ik er mee gestopt. Muziek ligt niet in mijn aard, het spelen dan, het luisteren wel. Ik heb goede voornemens dit jaar en het word dit jaar de eerste keer dat ik me er aan ga houden. In mijn vrije tijd verslind ik boek voor boek en RPG ik graag. Volgens mijn moeder zit ik te vaak achter mijn laptop, ze weet niet dat ik RPG. Ehm even kijken, verder ben ik bezig met nail art de laatste tijd en ik heb een echte tassenverslaving. Ik zit nu op twaalf tassen dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi.

Levi.


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 07-01-11

Kennis maken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennis maken.   Kennis maken. Emptyzo jan 09, 2011 5:22 pm

hee, ik ben Cynthia, 15 jaar, en kom ook uit het kleine belgië, ik zit in het 4de jaar Sociale Technische Wetenschappen, en zit daar heel goed ;d. Ik ben niet echt iemand die een bepaalde sport doet, of een instrument bespeelt, want die dingen wordt ik veel te snel beu ;p. Ik ben vaak te vinden achter mijn computer met de muziek luid op ;d. euh, als ik niet voor de computer zit, ben ik meestal een boek aan het lezen, of een film aan het bekijken ;d.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vincent

Vincent


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 08-01-11
Leeftijd : 33

Kennis maken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennis maken.   Kennis maken. Emptyzo jan 09, 2011 5:43 pm

Lieselot is de naam maar noem me Liesel v,v En geboren in Vlaanderen v,v uh.. ik doe grafische media, als ik daarin ben afgestudeerd ga ik verder studeren op sint lucas, en dan plan ik om te verhuizen naar amerika voor een job te vinden in animatie. (tekenfilms - pixar, dreamworks, disney, ya know) en ik moet leren voor mijn exames maar heb volledig geen concentratie vermogen v,v
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kennis maken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kennis maken.   Kennis maken. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kennis maken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The other world. :: Overig. :: Spam.-
Ga naar: