The other world.
The other world.
The other world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een andere wereld, waar je alleen kunt komen, wanneer je het gelezen hebt.
 
IndexHomeZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aantal personen in een ruimte

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Evelin

Evelin


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 08-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:16 pm

Ik vind het erg handig dat er staat aangegeven, hoevel mensen er in een 'ruimte' mogen, maar zou het misschien handig zijn om er bij te zetten hoeveel mensen er op dat moment in een ruimte zijn? Want als je op pagen, laat ik zeggen, 12 bent, is dat voor anderen ook handig om te weten, of je nog kan inspringen zegmaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:31 pm

Nee, want dan moet je dat de hele tijd updaten. Je moet gewoon zelf kijken hoeveel mensen er nog zijn, ain't that hard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelin

Evelin


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 08-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:32 pm

Dus, gewoon alle pagina's afzoeken naar de mensen die er nog in zitten, als die bijvoorbeeld tijdelijk afwezig zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:35 pm

Ja? Ik snap niet hoe moeilijk dat kan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelin

Evelin


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 08-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:37 pm

Ik heb er ook niet op tegen, daar niet van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:45 pm

Hmm nja. Ik vind het zelf nogal overbodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evelin

Evelin


Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 08-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:51 pm

Het was gewoon een idee. Iets wat ikzelf handig vind, ik vroeg me dus af wat anderen daarvan zouden vinden, snap je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-12-10

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 8:56 pm

Bedoel je dat je dan in het aller eerste bericht zet hoeveel mensen er momenteel in de kamer zijn? Ik denk niet dat, dat een handig idee is aangezien je dat gaat vergeten enzo omdat heel veel mensen dat niet gewend zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 9:03 pm

Charlotte schreef:
Bedoel je dat je dan in het aller eerste bericht zet hoeveel mensen er momenteel in de kamer zijn? Ik denk niet dat, dat een handig idee is aangezien je dat gaat vergeten enzo omdat heel veel mensen dat niet gewend zijn.

Het maakt niet uit of ze het gewent zijn of niet, ik vind het gewoon overbodig. Het is een kleine moeite om even te kijken hoeveel personen er nog in de ruimte zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte

Charlotte


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 20-12-10

Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Emptydi jan 11, 2011 9:16 pm

Dat is waar. Meestal druk je op laatste pagina en dan zie je wel hoeveel mensen er zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aantal personen in een ruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aantal personen in een ruimte   Aantal personen in een ruimte Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aantal personen in een ruimte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The other world. :: Algemeen :: Opmerkingen.-
Ga naar: