The other world.
The other world.
The other world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een andere wereld, waar je alleen kunt komen, wanneer je het gelezen hebt.
 
IndexHomeZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het schandplein.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

Het schandplein. Empty
BerichtOnderwerp: Het schandplein.   Het schandplein. Emptyma jan 10, 2011 7:32 pm

Dieven en ander onderkuipsel zal hier zijn verdiende vernedering krijgen. Dagelijks is er wel iemand te vinden, die met zijn hoofd en polsen vast staat op een schandblok. Mensen verzamelen zich hier om steun te zoeken en anderen kapot te maken. Hierbij worden vooral rotte tomaten en rotte eieren gebruikt.

Geen maximum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

Het schandplein. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het schandplein.   Het schandplein. Emptydi jan 11, 2011 10:08 pm

Ik had mijn haar in een vlecht gevochten die tegen mijn rug aan bungelde, maar ik merkte het nauwelijks. Ik was te druk met het staren naar een jonge vrouw, die vast stond in het schandblok en strak voor zich uit keek. Ik vroeg me af waarom ze hier stond, of ze iets gestolen had. Ze was niet opmerkelijk knap, maar ze had iets over zich heen waardoor ze toch zeker een schoonheid te noemen was. De laatste tijd had ik wel vaker zo'n gedachte bij bepaalde mensen. Sommige grepen me aan, waardoor ik nieuwschierig werd en meer wilde weten over het desbetreffende persoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het schandplein.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The other world. :: Het RPG. :: Xis.-
Ga naar: