The other world.
The other world.
The other world.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Een andere wereld, waar je alleen kunt komen, wanneer je het gelezen hebt.
 
IndexHomeZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De put van verloren zielen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rue
Admin
Rue


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 07-01-11

De put van verloren zielen. Empty
BerichtOnderwerp: De put van verloren zielen.   De put van verloren zielen. Emptyzo jan 09, 2011 10:58 pm

Langs het pad dat door de bossen loopt, zul je een put vinden. Deze put is rijkelijk versierd met goud en de mooiste tekeningen. Het is echter geen wenspunt, het is een put waar zielen in bewaard worden. Voor mensen zonder krachten die te maken hebben met het zien-, horen- of voelen van geesten, lijkt deze put zeer normaal.
Maximaal 3 personen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi.

Levi.


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 07-01-11

De put van verloren zielen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De put van verloren zielen.   De put van verloren zielen. Emptydi jan 11, 2011 7:56 pm

Ik liep over een speciaal pad waar ik nog nooit over geweest was. Ik keek om me heen, vastberaden om nieuwe dingen te ontdekken. Ergens in de verte zag ik iets, maar het was geen boom, het blonk. Ik liep er heen en zag dat het een waterput was. De tekeningen hadden iets fascinerend. Rond de put lopend bestudeerde ik alle tekeningen één voor één.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah

Leah


Aantal berichten : 24
Registratiedatum : 20-12-10

De put van verloren zielen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De put van verloren zielen.   De put van verloren zielen. Emptydi jan 11, 2011 10:24 pm

Dit pad herkende ik al vrij snel. Eigenlijk was ik meteen op verkenning uit gegaan toen ik hier in The Other World aankwam. Hopeloos zoekend naar een slaapplaats. Ik wou net langs de Put der Zielen lopen; ik had er wat bevolking eens horen over praten op de markt, maar merkte op dat er een jongen rond de put zat te lopen en er maar naar zat te staren. "Zorg maar dat je er niet invalt." grijnsde ik amusant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De put van verloren zielen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De put van verloren zielen.   De put van verloren zielen. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De put van verloren zielen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The other world. :: Het RPG. :: Omgeving.-
Ga naar: